علی ع یکشنبه 28 آبان 1396 10:39 ب.ظ نظرات ()

۶ عمل ساده که میتونید با انجام هر روزه ی اونها به موفقیت برسید

کری پیلینگر متخصص درمان مشکلات جسمی است

کارآفرین و مربی ای  که می تواند به شما کمک کند در  زندگی خود کاری را انجام دهید که برای شما مهم است

آیا تا کنون فکر کرده اید راز موفقیت چگونه است؟

برای اکثر مردم، این یک چیز خاص نیست.

بلکه این نتیجه بسیاری از عادات روزانه است که بارها و بارها تکرار شده است

در اینجا ۱۵ چیز کوچک را بیان میکنیم  که هر روز می توانید آنهارا  انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که با زمان خود در حال جدال قاطعانه هستید و آنرا در اولویت هایتان قرار می دهید. این نکات را به اعمال روزانه خود اضافه کنید و موفقیت خود را افزایش دهید

۱.اولویت های خود را تعریف کنید

اولویت اصلی شما در زندگیتان چیست؟ شما چه کارهایی را در بیشتر زمان های خود انجام می دهید؟ آیا اولویت های شما مطابقت دارد با جایی که وقت خود را صرف می کنید؟ اگر چنین است، عالی است. اگر نه، شما باید بیش از حد سخت کار کنید و در مورد صرف زمان بیشتری در اولویت هایتان تصمیم بگیرید و خلاص شوید از شر کار های ناخوشایندی که مانع انجام کار برای شما می شوند. در مورد اینکه چطور میخواهید زندگی خود را صرف کنید،بدانید که شما زمانی احساس موفقیت میکنید که وقت خود را صرف مهمترین چیز برای خود کنید.

۲. یک برنامه برای روز بعد تنظیم کنید

زمان ارزشمند ترین منابع ما است و غیر قابل تعویض است. اگر واقعا میخواهید موفق باشید، باید برنامه ریزی کنید که وقتتان را چطور صرف میکنید. یکی از راه های انجام این کار این است که هر شب یک ساعت وقت بگذارید تا برنامه روزانه را بنویسید. نوشتن برنامه شما به سه دلیل اصلی کمک می کند: این به شما کمک می کند تا ساعات بیداری خود را حداکثر کنید؛ این به شما کمک می کند زمان را کنار بگذارید تا هر بر روز روی اولویت هایتان را تمرکز کنید. و این به شما کمک می کند کشف کنید که زمان زیادی را تلف می کنید. به تازگی خواندم که بطور میانگین هر آمریکایی ۵ ساعت در روز را صرف تماشای تلویزیون می کند. تنظیم یک برنامه کمک خواهد کرد که از دام دامنهای زمان مانند تلویزیون بگریزید.

۳. با شخص در آینه(خودتان) صادق باشید

حالا ما در مورد خوردن قورباغه صحبت می کنیم، می خواهم شما را تشویق کنم که با خودتان صادق باشید. فقط به این دلیل که  اگر یک قورباغه در ابتدای روز شما غذا می خورد، به این معنا نیست که ایده خوبی است که بتوانید زودتر از آنچه که معمولا برای شروع مشخص کرده اید، پیشرفت کنید. بعضی افراد بهترین کار را قبل از طلوع خورشید انجام می دهند، و دیگران در روزهای آتی به طور باور نکردنی تولید می کنند. اگر دوست دارید روز خود را از ساعت ۵ صبح شروع کنید، فوق العاده است رو به جلو بروید و قورباغه خود را در ساعات اولیه صبح بخورید. اگر ترجیح می دهید در خواب باشید، این نیز خوب است - پیش بروید و قورباغه خود را در روز خود بخورید. مردم موفق با خودشان صادق هستند. آنها می دانند تنظیم یک هدف از کار هر روز صبح در ساعت ۴:۳۰ صبح بهترین ایده نیست اگر آنها هرگز صبح بیدار نبوده اند. آنها اهداف خود را براساس زمان های تولیدی خود تعیین می کنند

۴. به خودتان مهلت بدهید

از مزایای هک بهره وری بزرگ استفاده کنید :

قانون پارکینسون. قانون پارکینسون می گوید که کار برای گسترش زمان لازم برای تکمیل آن گسترش می یابد.

اگر وقت کمتری برای تکمیل کار دارید، احتمالا تلاش خود را افزایش خواهید داد. در مورد چگونگی تمیز کردن خانه فکر کنید زمانی که کسی تماس می گیرد و می گوید که در عرض ۲۰ دقیقه به آنجا میرسد، و اینکه تا چه حد می توانید تمرکز کنید زمانی که یک صبح روز یک وظیفه دارید. وقتی زمان محدود است، تلاش شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. دادن زمان کمتر به  خود برای انجام وظایف می تواند به شما در دستیابی به اهداف شما کمک کند. همانطور که برنامه روزانه خود را تنظیم می کنید، می توانید به استفاده از قانون پارکینسون به خود کمک کنید. یک راه برای انجام این کار با استفاده از بلوک های زمان است. برای رسیدن به یک هدف ۵۵ دقیقه برای خود زمان بگذارید و سپس ۵ دقیقه برنامه ریزی کنید. دانستن اینکه مدت زمان محدودی دارید، حداکثر بهره وری خود را در طول جلسه کاری ۵۵ دقیقه ای کمک خواهد کرد.

۵. برنامه ریزی کنید

یک راه برای حرکت به سوی اهداف بزرگ شما این است که در هنگام تعیین اهداف، برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، می گویند می خواهید ۲۶ پوند را از دست بدهید. پس از آنکه یک هدف اولیه بلندمدت از دست دادن ۲۶ پوند را از یکسال به بعد تعیین کردید، شروع به برنامه ریزی کنید و هدف را به تکه های قابل اجرا تبدیل کنید. اگر می خواهید در یک سال ۲۶ پوند را از دست بدهید، باید هر هفته ۰.۵ پوند (۱۷۵۰ کالری) را از دست بدهید. این ۲۵۰ کالری در روز است. بسیاری از مردم سه وعده غذا و ۲ تنقلات در روز دارند، بدین معنا که می توانید میزان مصرف خود را با ۵۰ کالری در هر بار مصرف کاهش دهید. این یک هدف کاملا عملی است شما اکنون آرزوی بزرگ و قاطعانه ای گرفته اید و شما آن را به اهداف بسیار کوچک و قابل دستیابی روزانه تبدیل کرده اید. برنامه ریزی برای عقب حرکت به جلو برای همه اهداف بزرگ کار می کند. من یک هدف مالی دارم که می خواهم این سال را ملاقات کنم و دقیقا می دانم که هر روزچه مقدار دلار و سنت برای به دست آوردن نیاز دارم

۶. آن را بنویسید

تحقیقات نشان می دهد که تنها با نوشتن اهداف خود، شانس دستیابی به آنها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد! اهداف خود را بنویسید، آنها را در جایی قرار دهید که به راحتی قابل مشاهده باشند، به آنها اغلب مراجعه کنید و شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید