تبلیغات
موفقیت و ثروت - ۱۰ چیز که باعث میشن اعتماد به نفستون فوق العاده تقویت بشه

۱۰ چیز که باعث میشن اعتماد به نفستون فوق العاده تقویت بشه

یکشنبه 28 آبان 1396 09:36 ب.ظنویسنده : علی ع

 

۱۰ چیز که می توانید برای تقویت اعتماد به نفس خود انجام دهید:

"عزت نفس پایین مانند رانندگی با ترمز دستی  است." - ماکسول مالت

هیچ کس با اعتماد به نفس بی حد و حصر متولد نشده است.

اعتماد به نفس چیزی است که به شما یاد میدهد  به خاطر دنیای چالش انگیز باید زندگی کنید

 کسب و کار، و زندگی و به طور کلی هر چیزی  می تواند اعتماد به نفستان را تخریب کند.

در یک بررسی آنلاین، درخواست بازپرداخت از طرف مشتری یا رد یك صلاحیت           

از طرف سرمایه گذاران می تواند همه اعتماد به نفس ما را از بین ببرد.

اما گاهی نظرات غیرمعمول از طرف آن دسته از نزدیکترین افراد به ما نیز می تواند اعتماد به نفس ما را كم کند.

در ورای این صحبت، ما باید با منتقد درونی خود(وجدان) جدال کنیم که دائما می گوید

ما به اندازه کافی خوب نیستیم.

هنگامی که توسط بسیاری از عناصر, تهدید به بمباران اعتماد به نفس میشویم، ما باید مسئول ساخت اعتماد به نفس برای خودمان باشیم.

همانطور که در Inkubator Skill

آموزش می دهیم، ایجاد یک کسب و کار موفق نیاز به پوسته ی ضخیم از اعتماد به نفس

و اعتماد بی نظیر در توانایی شما برای غلبه بر موانع دارد.

در اینجا ۱۰ مورد  وجود دارد که

می توانید برای ایجاد اعتماد به نفس خودانجام دهید.

۱. خود را همانطور که میخواهید ببنید

Napoleon Hill "ذهن چیزی را باور دارد كه اعتماد به نفس تایید میكند  -

تکنیک دیدن یک تصویردر ذهن شما  همان چیزی است  که خودتان دوست دارید وجود داشته باشد.

هنگامی که ما به اعتماد به نفس کم اعتقاد داریم، ما فقیر هستیم..

این درکی از خودمان است که اغلب نادرست است.

تمرین تجسم یك تمرین عالی است برای رسیدن به اهدافتان.

۲. خودت را تأیید کن

"اعتقادات , ,یک ابزار قدرتمند برای باورهای دلخواه خود در مورد خودتان هستند."   

نیکی کرناله

ما تمایل داریم که مطابق با تصویر خودمان رفتار کنیم.این راه برای رسیدن به چیزی كه دوست داریم بسیار كار آمد است.

تأکیدات ,,جملات  مثبت و پرطرفدار هستند که ما به خودمان می گوئیم.

اینها به طور معمول موثر تر هستند اگر با صدای بلند گفته شوند، به طوری که شما بتوانید آنچه را که گفته اید را بشنوید.

ما تمایل به باور آنچه که به طور مداوم به ما میگوند داریم.

یا مثلا، اگر از ظاهر خودت نفرت داشته باشی.. تمرین, چیزی است که شما آن را دوست دارید

باعث میشود خود را هنگامی بعد در آینه نگاه کنید همان چیزی را ببینید كه دوست دارید..

برای اینکه مغز عبارات مثبت را سریع تر دریافت کند شما باید از عباراتی مانند

چرا من در کسب و معامله خوب هستم؟؟استفاده کنید.

به جای "من در معاملات خیلی خوب هستم"!مغز از نظر بیولوزیکی شیمی به دنبال پاسخ سوال بدون آنالیز کردن سوال پرسیده شده است.

۳. یک چیز که هر روز شما را میترساند انجام دهید.

"اگر شما ناامن هستید، بدانید بقیه جهان نیز نا امن هستند. ارزش رقابت را فراموش نکن

خودتان را دست کم نگیرید. شما بهتر از این فکر می کنید. "اگر شما ناامن هستید،   بدانید بقیه جهان نیز نا امن هستند. ارزش رقابت را فراموش نکن   

و خودتان را دست کم نگیرید. شما بهتر از این فکر می کنید.

بهترین راه برای غلبه بر ترس این است که با آن مواجه شوید. با انجام کاری که از آن میترسید.

شما هر روز با بدست آوردن هر تجربه از  ترس خود ، اعتماد به نفس خود را  بیشتر میكنید..

۴. سوالی که خود شما را نقد میکند

"سالهاست که خودتان را مورد انتقاد قرار داده اید و کار نکردید. سعی کنید خودتان را تایید کنید

و ببینید چه اتفاقی می افتد. "- لوئیس ل. هی

برخی از شدیدترین نظرات که ما از خودمان به دست می آوریم، از طریق "صدای                                                    

منتقد داخلی(وجدان) "است . اگر شما با اعتماد به نفس پایین دست به گریبان هستید، این احتمال وجود دارد که خودتان هستید که به

 كه به وجدان خود تبدیل شده است که این بیش از حد  نادرست است.

   استراتژی هایی مانند درمان رفتار شناختی به شما کمک می کند تا منتقد درونی (وجدان)خود را مورد پرسش قرار دهید و

به دنبال شواهدی برای حمایت و یا انکار آنچه که منتقد درونی خود آن را  می گوید

باشید.

به عنوان مثال، اگر فکر می کنید که شما یک شکست خورده هستید، از خودتان بپرسید «چه شواهدی وجود دارد برای حمایت از این فکر که من یک شکست خورده هستم؟

فرصت هایی برای تبریک، تعریف و پاداش دادن به خود، حتی برای

کوچکترین موفقیت پیدا کنید.

همانطور که MARK TWAIN  گفت، "آن مرد بدون او نمی تواند راحت باشد

"تایید خود"

۵. ۱۰۰ روز برای رد شدن از چالش ها

"هیچکس نمیتواند بدون رضایت شما  نفس بکشد." - Eleanor Roosevel

جیا جیانگ با ضبط تجربه خود از "ترس" و هدفمند ساختن درخواست های دیوانه وار مردم برای رد کردن ۱۰۰ روز چالش معروف شده است.

هدف او این بود که خود را نسبت به این که بیش از اندازه خود را ناراحت کند و دلسوزی کند محکم سازد.

او انتظار داشت که از این موانع رد شود.

فرار از ترس کار آسانی نیست،  اگر میخواهید در حین ایجاد اعتماد به نفس خود از آن لذت ببرید این راه قدرتمندی برای انجام دادن این راه است.

۶. خود را برای پیروزی آماده کنید

برای ایجاد اعتماد به نفس واقعی، باید بر موفقیت هایمان متمرکز شویم

شکست ها و منفی ها را در زندگیمان را فراموش کنیم . "- دنیس وایتلی

بسیاری از مردم بیش از اندازه در مورد توانایی های خود دلسرد می شوند زیرا آنها   خود را                                                                     

بر اساس اهدافی که  رسیدن به آن بسیار دشوار است تنظیم میکنند. با تنظیم اهداف کوچک خود که می توانید شروع کنید                                            

 وبه راحتی برنده شوید.

هنگامی که شما یک جریان موفقیت آمیزی ساخته اید که این  احساس را در مورد خودتان حس میکنید                                                                 

سپس می توانید به اهداف سخت تر حرکت کنید. اطمینان حاصل کنید                

دستاوردها، هر دو بزرگ و کوچک، برای یادآوری از زمان هایی که شما دارید       

خوب انجام میشود..

به جای تمرکز بر روی لیست های "انجام کار"، من دوست دارم وقت خود را صرف انجام"

لیست های بازتاب در مورد نقاط قوت اصلی، پروژه ها و اهداف شما که به دست آمده کنم..این راه  تقویت اعتماد به نفس عالی است..

به دیگران کمک کنید

کمک به دیگران اغلب ما را قادر می سازد تا خودمان را فراموش کنیم و احساس کنیم به آنچه که داریم سپاسگزاریم..

به جای تمرکز بر نقاط ضعف خود، داوطلب شدن برای آموزش به دیگران، عملا کمک میکند

و شما اعتماد به نفس خود را به طور خودکار افزایش می دهید..

۸. از خودتان مراقبت کنید

"مراقبت از خود هرگز یک عمل خودخواهانه نیست - این به سادگی مدیریت خوبی از هدیه من است، هدیه

من که روی زمین گذاشتم تا به دیگران پیشنهاد دهم. "- پارکر پالمر

اعتماد به نفس بستگی به ترکیبی از سلامت جسمانی خوب، سلامت احساسی و                                                              

و سلامت اجتماعی دارد. اگر از بدن خود پشیمان شده اید، سخت است که در مورد خودتان احساس خوبی داشته باشید                 

یا به طور مداوم انرژی کمی دارید                                                                                                                

زمان را برای تمرین ورزش، خوردن و  عادتهای روزانه آماده کنید. علاوه بر این، لباس

راهی است که  شما می خواهید احساس راحتی کنید.

ساخت اعتماد به نفس با تلاش برای مراقبت از نیازهای خود بدست می آید..

۹. ایجاد مرزهای شخصی

"هرگز با سکوت سوء استفاده نکن هیچوقت نگذار قربانی ات کنند. تعریف از زندگی هیچکس را قبول نکن

 اما خودتان زندگیتان را تعریف کنید. "- هاروی فیرستین

یاد بگیرید که نه بگویید. به مرزهای شخصی خود احترام بگذارید. در صورت لزوم،

 در مورد چگونگی اطمینان بیشتر و یادگیری برای درخواست آنچه شما می خواهید را یاد بگیر.

 . کنترل بیشتر و اینکه میتوان گفت شما بیشتر از زندگی خود هستید اعتماد به نفس شما را زیاد میکند.

۱۰. تغییر به یک ذهنیت برابر

"تمایل به شخص دیگری بودن ، اتلاف وقت است." Marilyn Monroe

افراد با اعتماد به نفس کم اعتقاد دارند که دیگران بهتر از آنها هستند

خودتان به جای حمل این درک،  خود را با دیگران برابر ببینید.

آنها بهتر از شما نیستند. یک تغییر ذهنی با یک

ذهنیت تساوی باعث میشود شما بهبود خودکار اعتماد به نفس خود را ببینید.


آخرین ویرایش: یکشنبه 28 آبان 1396 09:38 ب.ظ

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر